El ‘Shopp Out’ de la Fundació Ramon Noguera aspira a batre tots els rècords

La Fundació Ramon Noguera confia arribar als 15.000 visitants en la tercera edició del Shopp out, un outlet amb finalitats solidaries en el que hi col·laboren fins a 23 marques. Això significaria multiplicar per quatre l’assistència de l’última edició que es va fer el mes de novembre. Un 5% del que es vengui servirà per finançar diferents projectes per atendre persones amb discapacitat intel·lectual i compensarà el descens de les aportacions de les administracions i de la facturació dels diferents negocis de la Fundació.

Els padrins del Shopp Out
Els padrins del Shopp Out

L’any passat es van fer dues edicions de l’outlet social. Va arrencar amb 300 metres quadrats i 3 marques col·laboradores, en la segona edició es va doblar l’espai i es va vendre roba de 7 marques i ara ja seran 4.000 metres quadrats i 23 firmes de roba, calçat, complements i parament de la llar. L’espai incorporarà zona de restauració i d’esbarjo per nens.

Es vendran articles de primeres marques (algunes que no tenen presència a Girona fins i tot) amb un descompte que pot arribar a ser del 70% i un 5% de la facturació anirà directe a les arques de la Fundació Ramon Noguera.

La seva directora-gerent, Pepita Perich, diu que, més enllà dels diners, el Shopp Out, permet difondre la feina i la carta de serveis de la Fundació a un públic al que habitualment no tenen accés.

Perich ha explicat que, a part d’un descens en les aportacions de l’administració, la crisi també passa factura als seus negocis; rentat de cotxes, serveis de neteja i jardineria que donen feina a un centenar de persones amb discapacitat intel·lectual i serveixen per atendre’n 800.

“felicitat interior”

Xavier Alomar, Director General de Textura –una de les marques que va apostar més aviat pel Shopp Out– reconeix que, a part del que generen en vendes, les firmes valoren vincular el seu nom a un projecte social; el que un dels padrins del projecte, el sommelier Josep Roca, ha qualificat com la “felicitat interior” de l’empresa. En definitiva, pintar amb una pàtina d’humanitat la compta d’explotació.bg-shoppout

Un altre dels padrins, l’escriptor i periodista Rafel Nadal ha destacat que la Fundació Ramon Noguera, no només dóna cobertura a un sector molt determinat sinó que ho fa amb “eficiència” i ha advertit que, en aquests moments, els recursos privats que mou la Fundació ja superen l’aportació pública. També han apadrinat el projecta la cuinera Iolanda Bustos i el jugador del Girona, Jordi Matamala.

El Shopp Out es farà del 8 al 10 de maig a la seu de la Fundació, al Polígon Mas Xirgu de Girona i entroncarà amb l’inici del Girona Temps de Flors.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s